Beröm till Chippen!!

Måste passa på att berömma våran lilla valp, han kan gå både Jens och mig EXTREMT på nerverna men i slutändan har vi en väldigt bra liten kille!!

Förra veckan ålte vi till Gotland och han sov genom hela färgan (3 timmar och 45 min) höll sig och kissade ute när vi kommit av och släppte ut honom. Lika dant på vägen tbx, så fort han kommer in i bilen lägger han sig och sover tills vi stannar. Han är ändå bara 11 veckor kan redan sitt och nästan ligg och är superduktig med inkallning. Idag har han även varit ensam 1 timma utan problem :)

Så stjärna i kanten till våran lilla terrorist <3 // Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chippen.blogg.se

Hejsan mitt namn är Chippen jag är en Jack Russell Terrier. I denna blogg kommer ni få följa mig i mitt spännande liv med matte Emelie och husse Jens. Jag kommer skriva om mitt liv medan matte och husse kommer skriva om tips och råd.

RSS 2.0