Mina första 8 veckor!

Jag tänkte berätta för er om hur mitt liv har var innan Emelie och Jens kom. 
 
Jag föddes den 5/5 2014 med mina två andra syskon, jag har en syster som är korthårig med en himmla attityd, mamma blev arg på henne många gånger!! Sedan har jag även en bror som nästan är helt svart, vi va ganska lika och har haft jääääte mycket skoj. 
 
Mina första 8 veckor bodde jag i en liten håla utanför Heby på en liten hästgård, jag bode där med mamma, pappa, mormor och mormorsmor. 
 
Jag har haft det bra! När jag va 6 veckor la min uppfödare ut mig och mina syskon på Blocket för försäljning. Min syster va den som blev såld först men nått som va konstigt de va aldrig någon som kom och tittde på henne, men hörde att hon skulle flytta till dalarna. 
 
Sen en vacker dag kom en två personer till gården de va dom första främlingarna jag har träffat. Jag va lite avaktande (jag menar man vill ju inte prata med främlingar^^) men efter ett tag vågade jag mig fram till tjejen hon va mysig och så jag somnade på hennes fot. (Dessa främlingar visar sig vara Emelie och Jens)
 
Två veckor senare kom dom tillbaka och jag fick hoppa in i en stor grön bil och åka med dem hem, till en början va de läskigt men efter några mil slappnade jag av och somnade i Jens knä.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chippen.blogg.se

Hejsan mitt namn är Chippen jag är en Jack Russell Terrier. I denna blogg kommer ni få följa mig i mitt spännande liv med matte Emelie och husse Jens. Jag kommer skriva om mitt liv medan matte och husse kommer skriva om tips och råd.

RSS 2.0