Presentation av Emelie



Tänkte skriva lite om vem jag är. Jag är 21 år glad positiv och aktiv. Jag har haft djur runt omkring mig hela livet mest hästar och hundar. Chippen 1 av 5 hundar, vara av två av dom har jag uppfostrat ovh format från valp. 

Jag har två egna hästar som tar upp nästan all min fritid, så tanken är att Chippen ska få vara med i stallet en del (bra sätt att aktiveras). 

Jag har även tidigare hållet på med aggility tidigare vilket jag hoppas kunna göra med Chippen med :)

Då vet ni lite om mig undrar ni något fråga gärna :) // Emelie



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chippen.blogg.se

Hejsan mitt namn är Chippen jag är en Jack Russell Terrier. I denna blogg kommer ni få följa mig i mitt spännande liv med matte Emelie och husse Jens. Jag kommer skriva om mitt liv medan matte och husse kommer skriva om tips och råd.

RSS 2.0