Soft dag!

Tjo! Har varit en riktigt soft, igår va jag matte och husse ute på hönö (nån stenig ö i göteborg) de va varmt som bara den. Jag va på bushumör efter att ha sovit i bilen MEN matte och husse ville bara sova TRÅÅÅKIGT!! Mattes mamma Lena har ävwn en hund som vi passar men han är inte mycket att hänga i granen han är 6 år och tråkig!!
När jag försökte leka med matte provade jag alla mina knep "bita i händerna "NEJ", bita i håret "NEJ", bita i kopplet "NEJ" alllt peovade jag men icke sa nicke!

Sen såg matte en skuggpalts så vi flyttade dit och då somnade jag!!

Idag har jag hängt vid poolen hela dagen och på eftermiddagen va vi i stallet jätte skoj och lite långtråkigt. Nu ska jag snart äta sen försöka leka med matte och huse sen sova!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chippen.blogg.se

Hejsan mitt namn är Chippen jag är en Jack Russell Terrier. I denna blogg kommer ni få följa mig i mitt spännande liv med matte Emelie och husse Jens. Jag kommer skriva om mitt liv medan matte och husse kommer skriva om tips och råd.

RSS 2.0