Träning

God morgon på er, tänkte skriva lite om hur och vad jag tränar på med Chippen.

Sitt: tränar jag genom upprepning, jag säger sitt om han sätter sig säger jag sitt igen och sen får han en godis bit. Så upprepar jag de igen, nu kan han sitt nästan helt. Jag har även börjat träna ligg med honom lite svårare men de går bättre och bättre :)

Tränar även inkallning MYCKET med honom, jag har möjligheten att kunna rasta honom lös på baksidan, så godis är alltid med så mycket inkallning och beröm!





Detta godiset använder jag han gillar de starkt!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chippen.blogg.se

Hejsan mitt namn är Chippen jag är en Jack Russell Terrier. I denna blogg kommer ni få följa mig i mitt spännande liv med matte Emelie och husse Jens. Jag kommer skriva om mitt liv medan matte och husse kommer skriva om tips och råd.

RSS 2.0