Välkomna!!

Hej på er! Välkomna till min blogg Chippen heter jag och jag är 11 veckor gammal och är en Jacg Russell. Jag bor md min matte Emelie och husse Jens. Emelie är 20 år och har haft några hundar innan mig, så hon är den som lär mig vad som är rätt och fel medans jag är Jens första hund så han leker mer med mig, men har lär sig utav Emelie hur man ska göra. 
 
Alla vi tre bor i en lägenhet i Tyresö den är inte så stor men jag trivs jätte bra ändå!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

chippen.blogg.se

Hejsan mitt namn är Chippen jag är en Jack Russell Terrier. I denna blogg kommer ni få följa mig i mitt spännande liv med matte Emelie och husse Jens. Jag kommer skriva om mitt liv medan matte och husse kommer skriva om tips och råd.

RSS 2.0